وبلاگ تخصصی پرند(ورود دختران ممنوع)

این وبلاگ فقط مخصوص پسران است....enjoy it

وبلاگ تخصصی پرند(ورود دختران ممنوع)

این وبلاگ فقط مخصوص پسران است....enjoy it

apoooove

اقا یه بار تو فامیلا همه داشتن باهم حرف میزدن
بعد من پیش بابام بودم 
بابام داشت با عموم سر شغلای مختلف حرف میزد
که بحثشون به بازیگزی کشید
بعد من گفتم :
اتفاقا پسر خاله ی منم مکانیکی داره
اصن نمیدون چرا اینو گفتم همین...

*
*
*
*
*
دوست یعنی کاغذای طبلیقاتیو بچسبونه کمرت بعد بلافاصله
بری مهمونی عمت ببینه 
جداش کنه دوتا هم متلک بهت بگه
بعد که برگشتی بزنی با چاقو بکشیش بعد پشیمون شی 
 بعد بری گمو گور شی تو شمال
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • علی حسنی

نظرات  (۱)

وب تون خیلی باهاله توپه. 

اگه مایل بودین به سایت ماهم سر بزنین نانوکارت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی